Η λύση τηλεγραμματείας που προσφέρει η TELEOFFICE στους δικηγόρους αφορά την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης.
Χαρακτηριστικά:
Διαχείριση ραντεβού πελατών 5 μέρες την εβδομάδα
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. - 9 μ.μ.,
με δυνατότητα υποστήριξης 24 ωρών / 365 μερών).
Δυνατότητα παροχής μοναδικού τηλεφωνικού αριθμού.

Άμεση ενημέρωση για τις κλήσεις που δεχτήκατε, μέσω email, fax ή sms.
Προώθηση έκτακτων κλήσεων στο κινητό του δικηγόρου.

Αρχειοθέτηση όλων των μηνυμάτων-κλήσεων που έχετε δεχθεί.
Παροχή λογισμικού CRM (διαχείριση πελατολογίου).
Οφέλη:
- Αφοσιωθείτε στους συνεργάτες σας ή στη δουλειά σας!
Οι φιλικές και έμπειρες γραμματείς μας αναλαμβανουν να διαχειριστούν τις εισερχόμενες κλήσεις με τον καταλληλο τρόπο. Έτσι, μπορείτε να αφοσιωθείτε στη δουλειά σας ή να συζητήσετε με τους πελάτες σας χωρίς παρεμβολές αφήνοντας την TELEOFFICE να φροντίσει για την επαγγελματική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες του δικηγορικού σας γραφείου.
Η γραμματέας της TELEOFFICE είναι σημαντικά φθηνότερη από το να απασχολήσετε το δικό σας προσωπικό στο δικηγορικό γραφείο. Επίσης, δε χρειάζεται να σας απασχολούν θέματα που σχετίζονται με το προσωπικό, όπως η μισθοδοτική κατάσταση, θέματα υγείας, εγκυμοσύνη & αντικατάσταση γραμματέας, απολύσεις & αποζημειώσεις!
- Προσωπική μέριμνα για τις κλήσεις σας!
Όταν λάβουμε μια εισερχόμενη κλήση, θα απαντήσουμε στον καλούντα με ευγενικό και επαγγελματικό ύφος, με το όνομα σας ή με το όνομα του δικηγορικού σας γραφείου. Καταγράφουμε το σκοπό της κλήσης και το μήνυμα που άφησε, και σας ενημερώνουμε στη συνέχεια, μέσω sms, e-mail ή fax, ώστε να γνωρίζετε το ποιος σας κάλεσε και για ποιο λόγο.
Ενημερωθείτε για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο των υπηρεσιών της TeleOffice ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Διαχείριση ραντεβού πελατών 5 μέρες την εβδομάδα
(Δευτέρα εώς Παρασκευή 9 π.μ. - 9 μ.μ.,
με δυνατότητα υποστήριξης 24 ωρών / 365 μερών).
|