Η λύση "τηλεγραμματείας" που προσφέρει η TELEOFFICE στους γιατρούς έχει σκοπό να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των ραντεβού των πελατών τους, ταυτόχρονα με την ελαχιστοποίηση των λειτουργικών εξόδων του ιατρείου τους (αφού δεν θα υπάρχει η ανάγκη πρόσληψης γραμματειακής υποστήριξης.)
Χαρακτηριστικά:
Διαχείριση ραντεβού πελατών 5 μέρες την εβδομάδα
(Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. - 9 μ.μ.,
με δυνατότητα υποστήριξης 24 ωρών / 365 μερών).
Άμεση ενημέρωση για τις κλήσεις που δεχτήκατε, μέσω email, fax ή sms.
Υπενθύμιση ραντεβού (μέσω sms) σε εσάς και στους πελάτες σας.
Προώθηση έκτακτων κλήσεων στο κινητό του γιατρού.
Παροχή λογισμικού CRM (διαχείριση πελατολογίου).
Οφέλη:
Οι φιλικές και έμπειρες γραμματείς μας αναλαμβανουν να διαχειριστούν τις εισερχόμενες κλήσεις με τον καταλληλο τρόπο. Έτσι, μπορείτε να αφοσιωθείτε στη δουλειά σας ή να συζητήσετε με τους πελάτες σας χωρίς παρεμβολές αφήνοντας την TELEOFFICE να φροντίσει για την επαγγελματική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες σας, αλλά και τη διαχείριση των ραντεβού των ασθενών σας.
- Μειώστε το λειτουργικό σας κόστος!
Η γραμματέας της TELEOFFICE είναι σημαντικά φθηνότερη από το να απασχολήσετε το δικό σας προσωπικό στο ιατρείο. Επίσης, δε χρειάζεται να σας απασχολούν θέματα που σχετίζονται με το προσωπικό, όπως η μισθοδοτική κατάσταση, θέματα υγείας, εγκυμοσύνη & αντικατάσταση γραμματέας, απολύσεις & αποζημειώσεις!
- Προσωπική μέριμνα για τις κλήσεις σας!
Όταν λάβουμε μια εισερχόμενη κλήση, θα απαντήσουμε στον καλούντα με ευγενικό και επαγγελματικό ύφος, με το όνομα σας (π.χ. "Ιατρείο κυρίου Γεωργίου"). Καταγράφουμε το σκοπό της κλήσης και το μήνυμα που άφησε, και σας ενημερώνουμε στη συνέχεια, μέσω sms, e-mail ή fax, ώστε να γνωρίζετε το ποιος σας κάλεσε και για ποιο λόγο. Επίσης, στο τέλος της ημέρας θα έχετε μια αναλυτική λίστα με τα ραντεβού που κλείστηκαν για τις επόμενες μέρες.
Ενημερωθείτε για τον αναλυτικό τιμοκατάλογο των υπηρεσιών της TeleOffice ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Διαχείριση ραντεβού πελατών 5 μέρες την εβδομάδα
(Δευτέρα εώς Παρασκευή 9 π.μ. - 9 μ.μ.,
με δυνατότητα υποστήριξης 24 ωρών / 365 μερών).
|