Μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με ισχυρά εργαλεία επικύρωσης δεδομένων, ελέγχου ροής εργασίας, διεπαφής με τρίτα συστήματα, διασύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα / CTI και λοιπούς αυτοματισμούς για τη βέλτιστη λειτουργία των πελατοκεντρικών διαδικασιών επιχειρήσεων και οργανισμών.
Το σύστημα αντιμετωπίζει το σύνολο των καθημερινών προκλήσεων των σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων που δραστηριοποιούνται σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά, έχουν σημαντικά μεγάλο όγκο πελατειακής βάσης και επιζητούν:
- Να πετύχουν υψηλό βαθμό αυτοματοποίησης στη διαχείριση της βάσεως των πελατών τους.
- Να διατηρήσουν ποιότητα και τεκμηρίωση σε κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους.
- Να αυτοματοποιήσουν τις συσχετισμένες με τους πελάτες επιχειρησιακές διαδικασίες.
- Να έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση στο πλήρες αρχείο του πελάτη.
Το σύστημα είναι ανοιχτό και αποτελούμενο από επιμέρους υποσυστήματα με μοναδικά χαρακτηριστικά όπως η πολλαπλή κατηγοριοποίηση των πελατών και η ευέλικτη επικοινωνία με άλλα συστήματα. Συνεργάζεται με συστήματα CTI (Computer Telephony Integration), ενώ περιλαμβάνει και ένα ευέλικτο εσωτερικό μηχανισμό ελέγχου ροής εργασίας.
 |
 |
 |
οθόνη πελατών |
οθόνη γεγονότων |
crm components |
|